16 August 2011

Chef Wan Nasihat Anak Soal Mencari Pasangan Hidup

Lumrah setiap kaum Adam dan Hawa untuk mencari pasangan hidup sebagai penyeri atau pelengkap fasa kehidupan di dunia ini.Tidak terkecuali anak kepada Chef Cook terkenal di dunia masakan Datuk Mohd Ridzuwan Ismail atau lebih dikenali sebagi Chef Wan yang mahukan anaknya menilai dan memilih pasangan hidup yang sesuai dan perlu mengambil masa yang lama untuk lebih mengenali pasanagn mahupun keluarga pasangan.
Petikan dari mStar Online mengenai respons Chef Wan mengenai anaknya yang mengakui sedang hangat bercinta dengan pelakon Ana Dahlia.
“Sebagai ayah saya hanya boleh menasihati dia supaya memilih pasangan yang tepat untuk masa depan rumah tangganya dan tidak tergopoh gapah untuk berkahwin semata-mata menurut kehendak hati,” katanya kepada mStar Online menerusi Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dari New Zealand, di sini, Selasa.

“Saya nasihat agar mereka tidak terburu-buru (untuk berkahwin) dan perlu mengambil masa untuk mengenali hati budi dan keluarga kedua-dua belah pihak.
“Mencari pasangan tidak hanya memandang kepada paras rupa tetapi juga hati budi seseorang itu yang akan kekal selamanya,” jelasnya

Semoga Mohd Nadzri bertemu jodoh yang sesuai..aminnnnn

 
Glamor @ Malaysia powered by blogger.com
Design by Free7 Blogger Templates Simple Clean