09 December 2011

Benarkah Norish Karman Mengandung Anak Luar Nikah?


Norish Karman ada anak luar nikah?Pelakon jelita itu menafikan dan lebih tidak mahu mengambil tahu tentang  dakwaan itu.Sumber sebelum ini mengatakan ada pelakon popular mengandung anak luar nikah yang dipetik dari Glamor @ Malaysia .Adakah pelakon tersebut Norish Karman?


“Saya tidak mengambil tahu tentang gosip-gosip di akhbar mengenai hal itu kerana sangat sibuk dengan kerjaya dan anak-anak.
“Tetapi saya ada mendengar cerita-cerita kelakar ni. Pada saya, banyak perkara lain yang saya boleh fikirkan. Biarlah mereka (media) nak cakap apa, saya tidak kisah.
“Yang penting, siapa nak jumpa saya, boleh…tapi kita borak pasal kerja sahaja,”
Suka hati mereka nak cakap apa (larikan diri). Saya sedang sibuk dengan penggambaran drama rantaian Anakku Sazali di bawah arahan Bade Azmi.
“Kenapa semua orang nak kejar saya. Saya bukan popular dan cantik. Ramai lagi yang boleh dikejar…
"Apabila orang menonton saya di Festival Monodrama itu nanti, mereka dapat menilai sendiri sama ada khabar angin itu benar atau tidak. Secara logiknya, tiada siapa yang akan mengambil pelakon yang berbadan dua untuk berlakon di atas pentas."-Sumber MStar Online
Berita pelakon popular menyepikan diri akibar terlanjur anak luar nikah hangat diperkatakan baharu-baharu ini kerana pelakon yang dimaksudkan telah lama tidak muncul di layar perak kerana cintanya kepada teman lelakinya dan sanggup melahirkan anak hasil hubungan cinta mereka.Dan berita ini tidak semestinya adalah Norish Karman dan Norish turut menjelaskan sebab dia menyepikan diri dalam industri adalah kerana sibuk menjadi juri Pilih Kasih musim ketiga di Pulau Pinang dan berbincang dengan komposer untuk menyiapkan album pertamanya.Mungkin ini secara kebetulan dan mungkin juga tiada pelakon yang ada melahirkan anak luar nikah baharu-baharu ini.
DG#1 - Jom tonton Festival Monodrama yang dilakonkan oleh Norish Karman yang akan di pentaskan di Istana Budaya pada 13 dan 14 Disember ini yang turut menampilkan beberapa pelakon lain antaranya Jasmin Hamid dan Misha Omar. 

 
Glamor @ Malaysia powered by blogger.com
Design by Free7 Blogger Templates Simple Clean