09 November 2011

Gambar Cium Nabila Huda,Bekas Suami Tak Sanggup Tengok

Sama ada benar atau tidak,DG harap Nabila Huda perbetulkan keadaan ini,kepada wartawan atau blogger yang berusaha membuka aib orang lain seharusnya jangan berbuat demikian,kan menutup aib orang lain itu sesuatu perbuatan yang mulia.


Saat Bahagia Nabila Huda Dan Bekas Suami- kredit ohBulan
Sepekan ini kecoh tentang sebaran gambar bercumbu  Nabila Huda di sebuah pantai peranginan dengan seorang lelaki dan  bukan suaminya.Difahamkan Nabila Huda sudah bercerai dengan suaminya pada pertengahn Oktober tahun ini.
 “Saya sayang bekas isteri saya 200 peratus, kalau dia berubah saya bersedia menerimanya dengan hati terbuka,” 
“Saya terkejut selepas dimaklumkan rakan mengenai gambar itu dan saya tidak mahu melihatnya,”
Luah hati bekas suami Nabila Huda, Zaidy Zailani
Kalau benar nabila melakukan perkara sedemikian,sedarlah dan jangan mengulanginya,sebagai umat islam kena senantiasa ingat memperingati.
Belum terlambat Nabila kembali bersatu dengan suami dan anak juga yang akan menerima kebaikan ini- dipetik dari duniaglamor.com

 
Glamor @ Malaysia powered by blogger.com
Design by Free7 Blogger Templates Simple Clean